Rowenta RH98A9 X-Force Flex 12.60 RH98A9 Steelstofzuiger

• Best Reviewed 3 keer apr 2024

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 60 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta RH98A9 X-Force Flex 12.60 RH98A9 Steelstofzuiger op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Tomasz 13-04-2024

Beste stofzuiger

Super licht, handig top kwaliteit stofzuiger. Dierenborstel is de best. Zeer goed zuigkracht.

Pluspunten

• Zeer goed zuigkracht
  • Licht
  • Veel handig accessories

Kimberley 11-04-2024

Super steelstofzuiger

Al heel lang getwijfeld over een steelstofzuiger aan te schaffen en echt super blij dat we het gedaan hebben. Hij is super fijn in gebruik, niet te zwaar en met fijne hulpstukken, vooral met een kat in huis. Het apparaat was makkelijk in elkaar te zetten. Ik kan het hele huis (3 etages) ermee stofzuigen totdat die leeg is. Past automatisch de stand van de snelheid aan als het erg vies is, ook bij de meubels om goed te kunnen zuigen. Stof is daarna makkelijk te verwijderen uit de opvangbak. Fijn dat de stok buigt en je makkelijk onder de meubels/kasten kunt stofzuigen. Al met al echt super tevreden en blij dat we hem uiteindelijk hebben aangeschaft, hadden we veel eerder moeten doen!

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • Handige opzetstukken meegeleverd
  • Fijn dat je makkelijk onder de meubels komt
  • Makkelijk te gebruiken als kruimeldief

Minpunten

• Nog niet gevonden

m***********@h********** 10-04-2024

Topper!!! Absoluut het geld waard!

Vandaag de steelstofzuiger ontvangen. Na veel wikken en wegen voor deze gekozen (mede omdat er een 100,- cashback actie was). Op hoop van zegen. Doos opengemaakt en binnen luttele seconden in elkaar en op de lader gezet . Nu lees ik nooit de beschrijving dus ga ik ervan uit dat deze eerst volledig opgeladen moet worden. Vooralsnog heb ik ALTIJD pech met stofzuigers. Ze doen niet wat ze beloven te doen….zuigkracht is niet veel….waardoor ik er met een stoffer en blik achteraan moet (vooral voor de door de poes geknoeide kattenbak korrels)… Al snel brandde de drie lampjes, dus fingers crossed en beginnen met de stofzuigbeurt… weet niet wat ik mee maak! Fantastisch! Niet hoeven bukken voor onder het dressoir of de eettafel! Vervolgens op automatisch gezet en via m’n laminaat richting vloerkleed; gaat ie toch ineens harder zuigen!! Helemaal top…dan maar te zwijgen van de verlichting zodat je ook nog eens goed ziet of je alles meepakt in de hoekjes! Ik ben zo blij als een kind… stofzuigen gaat een feest worden, lekker snel klaar en schoon! Echt een aanrader!!

Pluspunten

• Top zuigkracht
  • Je hoeft niet te bukken ivm flexibele steel
  • Makkelijk te bedienen
  • Snel opgeladen
  • Automatisch overschakelen van ondergrond

Irma 08-04-2024

Geweldig

Na 2 andere steelstofzuiger heb ik voor rowenta gekozen. Wat een geweldig ding. Je kan overal onder komen en is heel wendbaar. Dit is hem echt, voor mij de rolls royce onder de steelstofzuiger. Dit is hem en blijft hem. Danzij de cashback was hij voor mij betaalbaar.
Ben er super blij mee.

Pluspunten

• Super zuigkracht
  • Zeer wendbaar

Luke 04-04-2024

Betaalbare stofzuiger met uitstekende kwaliteit

Heb heel veel stofzuigers geprobeerd. Ben tot nu het meest tevreden hierover! Hij is goed betaalbaar voor alles wat je erbij krijgt. Hij is klikbaar zodat hij makkelijk onder de bank kan. Ik raad hem zeker aan!

Pluspunten

• Makkelijk berijkbaar op lastige plekken
  • Extra accesoires erbij
  • Laad snel op
  • Makkelijk opbergbaar

Barend 29-03-2024

Rowenta steelstofzuiger

De rowenta steelstofzuiger x force flex 12.60 gekocht en het werkt echt geweldig.
De stofzuiger heeft een lange steel van 125 cm wat je ook kan buigen waardoor je niet steeds hoeft te bukken en de stofzuiger makkelijk onder de bank of tafel kan komen.
Ook de zuigkracht is geweldig en neemt alle vuil op in het makkelijk te legen reservoir. Accu is sterk genoeg voor beneden en boven en nog is die niet leeg.
Ik had hiervoor een dyson maar deze ging al snel stuk.
De rowenta is gewoon geweldig en heel fijn.

Pluspunten

• Heel flexibel en gemak
  • Licht gewicht
  • Lange en buigbare steel
  • Lange accu duur
  • Goede prijs kwaliteit verhouding

n*******@h********** 24-03-2024

Top product

Super fijne stofzuiger ideaal zonder snoer werkt zoals moet zit licht in dus je ziet wat je opzuigt heel fijn.super handig dat hij in een hand omdraai onder de banken zuigt heel fijn 😊 hoef je niet te bukken ben er heel blij mee raad hem ook iedereen aan
Zeker voor de prijs is het een mooi product

Pluspunten

• Zonder snoer
  • Buigt gemakkelijk
  • Laad snel op
  • Past zich automatisch aan de vloer

Minpunten

• Zwaar

j*********@p******** 08-03-2024

prima stofzuiger, wel wat zwaar

grote zuigkracht, langdurige batterij, autokeuze is handig. minpunten zijn gewicht (zwaar, ook alleen de kruimelveger) en hij blijft niet zelfstandig staan.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • langdurige batterij
  • auto keuze is makkelijk

Minpunten

• zwaar ook alleen de kruimelveger
  • blijft niet staan

z********@g******** 07-03-2024

Goede zuigkracht maar slecht geluid . De prijs is redelijk, makkelijk te verplaatsen, redelijk zwaar

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Gemakkelijk te dragen

Minpunten

• luide hoog

j**********@c******** 07-03-2024

Rowenta steelstofzuiger RH98A9

Prima product doet zijn werk uitstekend nl. Zuiden en er zitten handige hulpstukken bij.

Pluspunten

• Prima zuigkracht
  • Handig in gebruik
  • Nu met 100 euro cashback

Minpunten

• Moet wennen aan geluid en bediening

Madelaine 13-02-2024

Deze stofzuiger eind september 2023 aangeschaft en in eerste instantie heel blij mee. Nu na amper 4 maanden gebruiken vallen de schroeven eruit en krijg ik van de klantenservice te horen dat ik zelf maar vervangende schroeven moet kopen. Zeer slechte service van rowenta.

Minpunten

• Slechte kwaliteit

Marieke B 13-02-2024

Krachtige en fijne stofzuiger in gebruik.

Ik was opzoek naar een steelstofzuiger voor boven, omdat mijn andere steelstofzuiger steeds stopte. Beneden hebben wij een goede steelstofzuiger, dus ik had er al enig ervaring mee. Het fijne aan deze stofzuiger is dat hij handzaam en krachtig is. Als ik op een vloerkleed ga stofzuigen, past de stofzuiger zich aan en merk ik dat hij nog krachtiger wordt. Op laminaat is het fijn en de zuigmond draait makkelijk mee. Hij is ietwat zwaar, maar anders was de zuigkracht ook niet zo goed. Het licht is fijn en de meegeleverde accessoires ook. Ik raad deze stofzuiger aan.

Pluspunten

• Krachtig
  • Batterij gaat lang mee
  • Zuigmond goed wentelbaar
  • Meegeleverde assecoires

Minpunten

• Beetje zwaar (goede batterij)
  • Batterij moet eraf om hem op te laden.

H&G 04-02-2024

Een steelstofzuiger die wij veel eerder hadden moeten kopen.

Na heel lang tegen vele negatieve verhalen over een steelstofzuiger van welk merk dan ook, toch een duidelijke keuze gemaakt om de Rowenta X-Force Flex 12.60 stofzuiger te kopen.

Na het afwegen van wat wij belangrijk vonden, stond deze steelstofzuiger boven aan ons kort lijstje. Tot nu toe bevalt de stofzuiger uitstekend. Vooral de wendbaarheid door het huis, zonder telkens het snoer in een ander stopcontact te moeten doen en het niet achter je aan trekken van een traditionele stofzuiger.

In het begin leek het ons dat het geen goed product was. De nieuwe technologie maakt veel minder lawaai en daardoor leek het alsof het niet goed het vuil en stof opzoog. Maar niets is minder waar. Ook de kattenbakvulling wordt zonder problemen opgezogen.

In het begin hadden wij de stofzuiger op de automatische stand staan, waarbij deze uit zich zelf overschakelde naar de boostfunctie als wij van het laminaat overgingen naar het vloerkleed. Dan wordt de accu wel redelijk snel ontladen. Maar wij hebben nu de automatische functie niet meer in gebruik en maken gewoon gebruik van de laagste stand qua zuigkracht en gebruiken af en toe de boostfunctie. Ook hierbij wordt er gewoon goed schoongemaakt en kan de accu meerdere malen gebruikt te worden alvorens te worden opgeladen.

Wat anderen ook al gezegd hebben, de knikfunctie is handig om onder de bank en stoelen te zuigen zonder iedere keer te moeten bukken. Het lampje op het uiteinde is leuk, maar voegt verder weinig toe. Ook viel ons het gewicht (wat immers bovenin hangt) reuze mee en is zeker geen dealbreaker.

Wat verder een uitstekende service van Rowenta is, het op proef hebben voor 90 dagen van deze stofzuiger. Immers net als wij zullen velen tegen de aanschaf van een steelstofzuiger aanhikken door het onbekende en af en toe negatieve verhalen. Dit heeft ons zeker over de streep getrokken om tot aanschaf over te gaan.

Tot slot nog het enige wat wij erg jammer vinden is dat de stofzuiger eenmaal weggeborgen in het ophangsysteem niet automatisch wordt opgeladen. Voor het opladen moet je de accu verwijderen en apart middels een snoer met stekker opladen. Dit terwijl er wel contactpunten in het ophangsysteem zitten. Deze extra handeling zou niet moeten. Wel kun je aan het ophangsysteem de extra accessoires hangen zodat je die niet hebt rondslingeren.

Pluspunten

• wendbaarheid door het huis zonder snoer
  • door moderne technologie voldoende zuigkracht
  • Voldoende accuduur om benedenverdieping te zuigen
  • Knikfunctie om onder banken te komen
  • Geluid is gering (uitgezonderd boostfunctie)

Minpunten

• opladen accu moet separaat van het opbergsysteem

Jetty 04-02-2024

Een hele fijne steelstofzuiger die doet wat hij moet doen met veel hulpstukken.
Met gemak stofzuig je het hele huis, deze stofzuiger is erg fijn als je huisdieren hebt.
De Rowenta X-Force is een prima aankoop met lange accu duur.

Pluspunten

• Accu duur is goed
  • Krachtige zuigkracht
  • Veel hulpstukken

i************@g******** 24-01-2024

Gemak & kwaliteit!

Wij zijn erg blij met de ROWENTA RH98A9 X-FORCE (rood)! In een paar minuten het huis door, werkt goed en zuigkracht is ook goed. Doordat je de steel kunt 'knikken' kom je ook makkelijk onder kastjes en de bank. De stofzuiger bepaalt automatisch wanneer hij op boost gaat, bijvoorbeeld tijdens het stofzuigen van het kleed.

De batterijduur van de steelztofzuiger is prima te doen. De stofzuiger wordt geleverd met verschillende koppen voor diverse oppervlaktes.

Ik kan twee nadelen noemen aan deze stofzuiger; De kop is natuurlijk een stuk zwaarder omdat je de hele stofzuiger in je hand hebt, dit maakt het stofzuigen van de bank wat intensiever (maar is desondanks goed te doen). De kop van de stofzuiger is vrij groot en wat hoger dan koppen van traditionele stofzuigers, daarom kan hij bij ons niet in alle hoekjes perfect doen.

Desondanks zijn we erg tevreden gebruikers, het gemak waarmee je even de stofzuiger pakt geeft de doorslag!

Pluspunten

• automatische bepaling van zuigkracht
  • prima batterijduur
  • makkelijk pakken en weghangen
  • knikmogelijkheid in de steel

Minpunten

• De kop is wat hoog, kan niet overal onder
  • zwaarder in de hand dan trad. stofzuiger

Janet 14-01-2024

Bevalt goed een aanrader

Mooi en goed apparaat je kan makkelijk onder de banken stofzuigen.
Ik beveel deze aan

Wen 14-01-2024

Doet wat het moet doen!

We zochten al een langere tijd naar een makkelijke maar goede steelstofzuiger ivm huisdieren. De meeste doen niet wat ze beloven, maar deze steelstofzuiger van rozentakken doet wat het belooft. Zeer krachtige stofzuiger voor alle stofzuigklusjes. Makkelijk in het gebruikt, goede uithoudingsvermogen van de accu.

Pluspunten

• Krachtig
  • Accuduur is goed

Estherp 13-01-2024

Rowenta force flex

Mooie stofzuiger,instelbare zuigkracht en met 7 hulpstukken erbij.
Maakt niet heel veel lawaai on de gewone stand.
Ook erg fijn dat je de steel kunt buigen om ergens onder te zuipen.
Enige nadeel is dat de aan/uit knop niet veel ruimte laat voor je hand zodat je vaak hem per ongeluk uitzet.
En er zitten geen schroeven bij om de houder op te hangen wel afdek dopjes maar geen bijpassende schroeven.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Zuigkracht
  • Geluid

Minpunten

• Ruimte bij aan/uit knop voor je hand
  • Geen schroeven voor de houder

toch in de winkel eerst verschillende testen, dat geeft een ander beeld dan van de folder of via beeldscherm. 13-01-2024

veel keuze maar tevreden met deze

Na lang zoeken in de winkel en verschillende steelstofzuigers te hebben vergeleken kwamen we op deze steelstofzuiger uit.
We waren op weg voor de Dyson steelstofzuiger maar na verschillende testjes in de winkel en ook nog de cashback actie van Roenta hebben we deze gekocht en thuis geïnstalleerd.
Veel handige hulpstukken, badkamer en slaapkamer gestofzuigd naar volle tevredenheid denken we dat we de juiste keuze hebben gemaakt en zijn er tot nu toe zeer tevreden over,

Pluspunten

• veel hulpstukken
  • goede zuigkracht
  • gemakkelijk onder kasten

Minpunten

• eerst goed lezen hoe laadpunt in elkaar te zetten.

yuchiehwang 09-01-2024

we're very satisfied with RH98A9.

Although it's a bit heavy for woman, it's a good vacuum and we're very satisfied of it

W******************@g******** 03-01-2024

Fantastische aankoop Rowenta stofzuiger

We hebben op 29 dec 2023 een fantastische Rowenta RH98A9 X-FORCE FLEX gekocht.
Deze hebben we makkelijk kunnen ophangen in de trapkast en is snel te gebruiken.
Ook met de attributen erbij is deze stofzuiger zonder snoer makkelijk te gebruiken voor onze trap.
Opladen gaat snel en makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Ideaal voor vloer en trap
  • Snel om te bouwen
  • Snoerloos
  • Krachtig

SilviaP 02-01-2024

Excellent vacuum cleaner

The Rowenta vacuum is a game-changer. Its robust suction effortlessly handles dirt and pet hair, leaving floors immaculate. With a sleek design and lightweight build, it navigates effortlessly. The advanced filtration ensures a thorough clean and improved air quality. Remarkably quiet, it includes versatile attachments for different surfaces. Rowenta has created a high-performing, convenient, and stylish vacuum. Highly recommended.

a***********@g******** 02-01-2024

De juiste keus

Jarenlang hebben wij gebruik gemaakt van een “ouderwetse” stofzuiger, de stap om een steelstofzuiger aan te schaffen was een grote.

Na enig uitzoekwerk zijn wij uitgekomen bij een Rowenta, wij hebben huisdieren en ook hiervoor is de Rowenta XForce flex 12.60 een goede keuze.

Pluspunten

• Compact
  • Flexibel

Jacky 28-12-2023

Zo handig deze Rowenta steelstofzuiger!

Helemaal blij met mijn nieuwe Rowenta X-force Flex 12.60 steelstofzuiger! Handig voor erbij want ja...deze pak je snel even van de muur en neem je draadloos overal mee naar toe in huis. Kruimels op de tafel, even de bank afnemen, de traptreden; kortom heel makkelijk en snel opgeruimd! En als je de buis knikt, kun je ook prima onder de bank het stof verjagen! De accuduur is prima voor de klusjes in huis. Ook het schoonmaken van het reservoir gaat gemakkelijk ! Ik raad deze Rowenta zeer aan!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Draadloos
  • Groot stofreservoir
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Misschien beetje zwaar voor sommige mensen

m***************@g******** 24-12-2023
  • Product gekregen

Rowenta stofzuiger - uitstekende keuze! Onder de indruk van kracht en effectiviteit. Zeer tevreden met mijn aankoop.